Ik zie je onder elke post hetzelfde zeggen. Ik ben wel eens benieuwd welke namen jij dan hebt. De 4 grote heeft iedereen. De andere grote namen zijn ook gewoon logisch om te nemen. Bij de goedkopere renners kan ik snappen dat je commentaar hebt.
Geen Meeus? Aangezien zo goed als iedereen hem heeft is het potentieel punten verlies best wel groot als je hem niet neemt. Ik zou hem persoonlijk door Hofstetter vervangen.
Ik had hem er eerst in staan voor Morgado. Hofstetter rijdt wel heel veel, alsook de kleintjes. Meeus zie ik buiten het openingsweekend en de Scheldeprijs niet echt potten breken, of zie ik dat verkeerd?
Wel, ik heb Meeus ook niet. Maar dat kan een pijnlijke vergissing zijn. Hij is prima aan het seizoen begonnen en zou wel eens veel sterker voor de dag kunnen komen door de versterkte entourage en know how bij Red Bull Bora. Heeft trouwens niet veel concurentie als sprinter binnen zijn ploeg.
Wat een verrassende namen! Niet dus he
Geen Meeus? Aangezien zo goed als iedereen hem heeft is het potentieel punten verlies best wel groot als je hem niet neemt. Ik zou hem persoonlijk door Hofstetter vervangen.