Deze ploeg (of lichtjes anders) hebben veel andere mensen op dit forum...Als je je wil onderscheiden en beter wil doen dan al die andere managers heb je twee opties:1. Onderscheid maken met je kopman. bvb. Pidcock zetten als kopman in de Omloop en niet WVA, ervan uitgaand dat Pidcock met Wellens versnellen op de Kapelmuur en Wout niet meekan.2. Een deftig dark horse binnenhalen. Daarmee bedoel ik niet Pluimers vervangen door Svrcek.
Klopt, ik zat ook in die richting qua ploeg (nog steeds eigenlijk), maar ben minder logische alternatieve gaan zoeken, hoop ook in de wissels een verschil te kunnen maken
Deze ploeg (of lichtjes anders) hebben veel andere mensen op dit forum... Als je je wil onderscheiden en beter wil doen dan al die andere managers heb je twee opties: 1. Onderscheid maken met je kopman. bvb. Pidcock zetten als kopman in de Omloop en niet WVA, ervan uitgaand dat Pidcock met Wellens versnellen op de Kapelmuur en Wout niet meekan. 2. Een deftig dark horse binnenhalen. Daarmee bedoel ik niet Pluimers vervangen door Svrcek.