Toelichting en twijfels:
Transferstrategie: Pogi -> Mathieu na MSR in de veronderstelling dat in San Remo gesprint wordt en Mathieu voor Jasper lead out doet. Voor Ardennen heb ik nog geen strategie.
Reinders: hoop op ploegmaatpunten in NWT van Groenewegen die ik helaas niet pak
Per Strand Hagenes: ook ploegmaatpunten omdat Visma zo sterk is. Alleen afwachten of programma wordt uitgebreid. Anders 3M in de vuilnisbak. Wat denken jullie?
Asgreen: zoals hier al beschreven is hij in topvorm een koopje. Ligt nog in de weegschaal met Hirschi, Matthews, Jorgenson, Girmay en héél mss Milan. (Lazkano?)
Graag jullie mening.
En trouwens: bedankt voor alle adviezen die ik op het forum al heb mogen lezen. Het maakt het allemaal nog meer levend!
Ziet er goed uit op eerste zicht, al heb ik wat bedekingen bij sommige van je statements.
Pogi -> Mathieu na MSR in de veronderstelling dat in San Remo gesprint wordt en Mathieu voor Jasper lead out doet. -> Waarop baseer je dit? Mocht het tot een sprint komen is Pogi al helemaal waardeloos, lijkt het je dan niet beter om die transfer voor MSR uit te voeren? Mocht het effectief tot een sprint komen dan kan mvdp als leadout makkelijker scoren dan Pogi + teampunten Philipsen.
Asgreen: zoals hier al beschreven is hij in topvorm een koopje. -> Waarop baseer je dit? Heeft nog nergens gereden dit jaar.
Per strans Hagenes is idd een koopje voor 3M mocht hij een uitgebreid programma rijden. Kan een leuke gok zijn, maar die zijn er nog in de 3M categorie.