Beste mede koersliefhebbers, hierbij de eerste versie van mijn ploeg.
Hier wat argumentatie bij elke renner:
Bovenste 9m+ renners zijn een vaste waarde binnen elke ploeg (normaal gezien toch)
Pogiboy rijdt naar mijn mening te weinig koersen om een hele transferstrategie rond te creëeren, dit gaat waarschijnlijk nog altijd voordelig zijn, maar ik ga inspelen op een sterker middenveld.
De lie en pedersen zijn no-brainers, pidcock zie ik weinig terugkomen, maar na vandaag 15/02 zie ik hem toch wel ferme dingen doen + zekerheid in waalse klassiekers en AGR
Powless zie ik in de koersen dat hij gekozen heeft elke keer kans maken op top 5, enkel is het nog zijn vorm afwachten. Indien zijn vorm niet supper zou zijn ga ik voor kung/benoot of merlier
Mohoric en Wellens zijn ook no-brainers
Girmay is terug dik in orde en heb volle vertoruwen in hem, maar ben nog een beetje aan het twijfelen in de 6m klasse (jorgenson/asgreen/flippe)
Vocsnor is zoals elk jaar een zekerheid, en gaat zoals de titel al zegt veel potten breken
Wat de bank betreft heb ik een paar vaste namen capiot en de 2 milletjes, voor de andere 3m renners ben ik nog aan het afwachten op talentjes hun programmas (morgado, Lamperti!!, pithie...)
Ben benieuwd wat jullie hiervan denken, en tips zijn altijd welkom :)
Powless is misschien wat minder goed.