Maar dat hangt van startlijst af en of nizzolo/einhorn niet meedoet. Over die einhorn gesproken.. einhorn zou hij niet mee doen als sprinter? 4m ook maar. Tis echt wachten op alle lijsten om die laatste c sprinter in te tikken.
Er zijn zeker interessante renners voor 4M, maar ik zie net dat ik er geen enkele heb gepakt. Heb momenteel 2 renners van 3M en 2 van 2M zodat ik de rest vanaf 5M kan invullen aangezien het potentieel vanaf dan een pak groter is.
Ik had Lorenzo Rota op het oog, staag er voorlopig niet in omdat ik geen ruimte heb voor een 4M
- Covi (etappe winnaar vorig jaar, zal vast wel wat eigen kansen krijgen)
- Oldani (etappe winnaar vorig jaar, volledig vrij rol binnen team)
- De Plus (Reed heel sterk rond in Luik maar gaat wel veel moeten knechten)
- Fiorelli (Sprint kopman Bardiani
- Zana (Italiaans Kampioen, giro zal dus wel het hoofddoel zijn van dit jaar. Hij rijd alleen tot nu toe niet echt sterk rond.)
En nog een naam die ik geheim houd :)
Corbin is enige die ik overweeg..
Maar dat hangt van startlijst af en of nizzolo/einhorn niet meedoet. Over die einhorn gesproken.. einhorn zou hij niet mee doen als sprinter? 4m ook maar. Tis echt wachten op alle lijsten om die laatste c sprinter in te tikken.
Verona?
Er zijn zeker interessante renners voor 4M, maar ik zie net dat ik er geen enkele heb gepakt. Heb momenteel 2 renners van 3M en 2 van 2M zodat ik de rest vanaf 5M kan invullen aangezien het potentieel vanaf dan een pak groter is.