Mijn idee hierover is om klimmers/vluchters van 5M die in AK 7-15e plaats kunnen behalen (vb.Rubio, Fortunato, Cepeda, Jungels, Konrad,APP,..) misschien beter in te brengen als transfer omdat je door de extra belasting hier geen volledig miljoen verliest, maar slechts 0,5 miljoen. De 6 miljoenrenners zoals vb. Buitrago, Pinot, Mader, Healy,... zou ik dan eerder van in het begin in mijn team nemen en de 5M mannen achteraf inbrengen. Vb. als je 11M aan renners wisselt na 2de tijdrit(Ganna en 3M of sprinter van 7M en 4M), dan kan je 2 renners van 5M inbrengen die dan beiden met belasting 5,5 M kosten. Raar idee of misschien toch interessant volgens jullie?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
5M renners(klim/aanval)als transfer inbrengen interessanter dan van in t begin?
5M renners(klim/aanval)als transfer inbrengen interessanter dan van in t begin?
6 opmerkingen
Opmerkingen (6)
bottom of page
Niet noodzakelijk slecht maar je kan ook anders aanpakken. Bv een dure vlasov inbrengen met een goedkope Dunbar als die bv 6-10 gaat rijden.
Ik snap je redenering zeker. En volgens die redenering zit m'n team goed 😋 als halverwege blijkt dat 1 of 2 vijfmiljoeners richting top 10-15 AK knallen, zeker de moeite om ze in te brengen, maar het blijft vooral mikken op die top 5 AK mannen hé, en die gaan duurder uitvallen vrees ik... Maar er zijn 4 wissels, en dan is 2x5,5M en 1 keer 9M+2,5M ofzo 😁 Bij leven en welzijn van alle renners natuurlijk, voor hetzelfde geld stap er iemand na week 1 al af.
Ik ga er vanuit met transfers, dat je zo duur mogelijk wil transferren voor de kopmannen die mee doen voor top kkassering ,5miljoentjes inbrengen zou ik alleen doen als ik nie anders kan op laatste wegens dubbele wissel en geld te kort
Ik zou het niet doen
Ja klopt wel, maar je gaat toch geen 4 renners van 5 mil inbrengen dus in de praktijk is dat niet het beste om te doen. Maar ieder zijn tactiek natuurlijk