Denken jullie niet dat de renners van de ploegen die een wildcard hebben gekregen voor de giro in bijna elke rit in de aanval zullen zitten. Is het dan verstandig van mij dat ik 4 zo een renners heb gepakt?
Nizzolo rijdt niet (pcs klopt niet), ik zou een Consonni nemen en met de vrijgekomen 2M kan je mss nog een 4M met potentie meenemen (strong is heel interessant als Nizzolo niet meedoet)
De laatste tijdrit is wel een serieuze klimtijdrit waar een gewone tijdrijder(type ganna) geen kans krijgt, die rit is voor de klassementsrenners die sterk rijden tegen de klok.
palzer sevilla van den bergh verre als vluchters.nizzollo gewisseld voor kung
Een sprinter of 2-3 teveel lijkt mij.
Denken jullie niet dat de renners van de ploegen die een wildcard hebben gekregen voor de giro in bijna elke rit in de aanval zullen zitten. Is het dan verstandig van mij dat ik 4 zo een renners heb gepakt?
Tot de eerste rustdag is eigenlijk de 1ste week dus na 9 ritten :-)
Nizzolo rijdt niet (pcs klopt niet), ik zou een Consonni nemen en met de vrijgekomen 2M kan je mss nog een 4M met potentie meenemen (strong is heel interessant als Nizzolo niet meedoet)
Veel sprinters, Cavendish haalt al een tijd geen resultaat meer, beter nog een tijdrijder ofzo erbij