Juist, Bardet viel inderdaad nog mee , maar Gall & Cepeda , heb ik slechte ervaringen mee van de vorige Giro managers. Lijken inderdaad mooie opportuniteiten voor je ploeg maar uiteindelijk draait het op niets uit. Tenzij ze mij dit jaar verbazen , dan ga ik nogmaals vloeken :p
Ik vind hem zeker iemand om toch te overwegen. Vooral omdat niet zo heel veel mensen hem gaan nemen. Samen met Lafay vind ik hem één van de mooiste namen voor 5M in de categorie vrijbuiters. Moest hij 4M geweest zijn was hij het wel zeker meer waard.
Gall vorig jaar ook goed in tota, in Giro daarna niets
Net als Cepeda , al rijd die nu wel in een betere ploeg
Bardet vorig jaar ook eindwinnaar tota maar in Giro was het ook veel minder.
Is niet altijd een zekerheid dat renners die daar goed zijn ook in de giro presteren
Ik zie hem pas scoren vanaf week 3 en een renner van 5.5 mil kan handig zijn om als opvulling te dienen bij een dubbele transfer
4M was mooier geweest
Lijkt me meer een man voor de laatste week als hij goed in vorm gaat zitten, dus is hij dan mogelijk een transfer.
Ik vind hem zeker iemand om toch te overwegen. Vooral omdat niet zo heel veel mensen hem gaan nemen. Samen met Lafay vind ik hem één van de mooiste namen voor 5M in de categorie vrijbuiters. Moest hij 4M geweest zijn was hij het wel zeker meer waard.