Is Küng iemand die jullie overwegen? Staat bij mij in het team omdat hij een mili goedkoper is dan Ganna. Maar heb hier nog niks over gelezen op het forum. Wat denken jullie?
Ik vind iemand als Ganna dan toch interessanter omdat die wel een zekerheid is top 3 in de TT Dan kan je hem er ook zonder spijt uitzwieren voor een 7M die in vorm is voor die 3e week à la Vine/Haig/Carthy/....
Je kan het ook omgekeerd bekijken..iedereen zonder ganna pakt evenepoel als kopman, stel evenepoel wint tijdrit, verlies je zelfs als kopman punten als je ganna kopman zet.jis briskie heeft wel punt.. stel hij pakt maar 130 punten.. kan zelfs een 4miljoener meer halen dan hem als hij top 15 rijd en paar keer top 15 rijd.naja
En ganna verliest sws trui in rit 4.. als we even rekenen bij beste scenario.. 2x winnen, 200 punten +3x20 punten, 260 punten.. je offert een gavrira op die 1 x wint 2x 3de word en 1x 4de (dus in slechte geval 4x meesprinten) 280 punten..
Ik zie Ganna de openingstijdrit niet winnen. Evenepoel staat minstens op gelijke hoogte voor mij, pak dan nog alle andere tijdrijders Roglic, G, Kung, Sobrero, Cavagna, Arensman, Hart, Foss, Affini, Tratnik, Cattaneo, Pedersen, Mollema, Almeida die kunnen allemaal verrassen.
In principe is hij geen topfavoriet, maar kan op goeie dag top 3 rijden(en verrassen en winnen zoals wk kan altijd, maar toen was evenepoel maar 9 seconden trager week na zware vuelta) , wat toch ook pak punten opleverd. Met foss heb je ook de kans dat roglic uitvalt, wat altijd kan zoals laatste jaren. Heb je wat aan hem in bergritten, kan ook vooruit gestuurd worden in bepaalde bergettappes en automatisch top 15 rijden nja..
Lijkt mij te duur voor de kansen dat hij heeft, tijdritten zal hij normaal wel top 10 zijn maar dat lijkt mij zijn prijs niet waard. Verder zou hij in de vlucht een rit kunnen winnen maar daar is hij opnieuw te duur voor
Ik vind iemand als Ganna dan toch interessanter omdat die wel een zekerheid is top 3 in de TT Dan kan je hem er ook zonder spijt uitzwieren voor een 7M die in vorm is voor die 3e week à la Vine/Haig/Carthy/....
Te duur
Lijkt mij te duur voor de kansen dat hij heeft, tijdritten zal hij normaal wel top 10 zijn maar dat lijkt mij zijn prijs niet waard. Verder zou hij in de vlucht een rit kunnen winnen maar daar is hij opnieuw te duur voor