Is Küng iemand die jullie overwegen? Staat bij mij in het team omdat hij een mili goedkoper is dan Ganna. Maar heb hier nog niks over gelezen op het forum. Wat denken jullie?
Ik vind iemand als Ganna dan toch interessanter omdat die wel een zekerheid is top 3 in de TT Dan kan je hem er ook zonder spijt uitzwieren voor een 7M die in vorm is voor die 3e week à la Vine/Haig/Carthy/....
In principe is hij geen topfavoriet, maar kan op goeie dag top 3 rijden(en verrassen en winnen zoals wk kan altijd, maar toen was evenepoel maar 9 seconden trager week na zware vuelta) , wat toch ook pak punten opleverd. Met foss heb je ook de kans dat roglic uitvalt, wat altijd kan zoals laatste jaren. Heb je wat aan hem in bergritten, kan ook vooruit gestuurd worden in bepaalde bergettappes en automatisch top 15 rijden nja..
Ik vind iemand als Ganna dan toch interessanter omdat die wel een zekerheid is top 3 in de TT Dan kan je hem er ook zonder spijt uitzwieren voor een 7M die in vorm is voor die 3e week à la Vine/Haig/Carthy/....