Bij de start opteerde ik voor 4 AK-mannen, namelijk Remco, Roglic, Vlasov en Almeida.Hierbij voegde ik dan als halve klassementsmannen Leknessund (top 20 en eventueel ritwinnaar via aanval) en Pinot (Top 10 en of bergtrui). Verder was ik ook believer van het plan 'Ganna'. Top 2 in de twee tijdritten en eventueel roze trui. En rond de tweede rustdag de 4 transfers nog een paar AK-mannen erbij inknallen. Dit pakte evenwel minder uit.
Zou jullie nu al Thomas inbrengen (ik denk echt dat die wel eventjes roze kan houden en zo elke dag 25 puntjes sprokkelt) voor Remco en wachten voor de andere? Of zouden jullie er nog iemand bij inbrengen voor AK? Of misschien nog wachten tot volgend weekend/rustdag voor ook maar 1 transfer te doen?
Ineos geeft die trui niet meer zomaar weg dat heeft geen zin meer.
Zoals je zegt morgen alleen Thomas brengen voor Remco en met de rest nog even afwachten.
Kleine correctie; de roze trui geeft 20 punten per dag. De witte trui voor de beste jongere behoort nu toe aan Almeida (5 punten).
Verder volg ik wel dat dit veel punten kan opleveren, al weet je nooit dat Ineos de trui weer even afgeeft aan een type Barta (of zelfs Leknessund?)
De Roze trui is sowieso 'maar' 20 punten waard.