..
Is caruso dan niet de man? Met zijn goeie tijdrit.. eerlijk ik vind hem best intressant, miljoentje goedkoper dan pakweg een vine die je best afwacht tot na 2deweek.
Als buitrago en haig minuut of minuten achterstaat door tijdrit vliegen ze dan niet gewoon als knecht de trein in? Zeker met slottijdrit.. zie buitrago en haig veel verliezen.
Bahrein heeft op papier dan wel een sterke klimtrein, ze gaan die waarschijnlijk nooit op de rails zetten aangezien ze de koers niet moeten dragen; de blokken van Quick Step, Jumbo en misschien Ineos zullen dat wel doen. Haig en Caruso gaan waarschijnlijk gewoon proberen volgen en Buitrago proberen aanvallen, al kunnen de andere 2 ook wel eens aanvallen afhankelijk van de koerssituatie natuurlijk. Als er al 1 van de 3 voor een andere moet werken zal dat toch vooral uit een geslagen positie zijn wanneer ze alle 3 al gelost zijn, en veel punten gaan ze daarbij dan ook niet van mekaar wegnemen. Het blijft dan natuurlijk de inschatting maken of Haig of Caruso het langste gaat kunnen blijven volgen; dat blijft moeilijk ...
Buitrago misschien vrije rol
Ze gaan Caruso echt niet laten knechten voor haig als die evengoed of zelfs beter is
Lijkt mij ook. 35, Italiaan, in vorm, baalde vorig jaar dat hij niet Giro reed... Zou die niet willen knallen in eigen land in de herfst van zijn carrière? Ik twijfel eerder tussen hem en Buitrago dan over Haig. 😅