Ik neem hem niet, tenzij hij 3m kost en in de weegschaal ligt met andere "opvullers", maar dat zal wel niet.
Het is vooral koffiedik kijken wat hij kan op langere beklimmingen en als dit tegenvalt dan heb ik liever iemand als een cepeda ofzo, die wss 5m zal kosten net als Healy ;)
Alles hangt af van zijn prijs, als hij evenveel kost als een Pedersen/Groves/Arensman/Almeida dan zou ik hem niet nemen, als hij rond de 5-6m zou kosten wss wel
Healy zal nooit evenveel kosten of pedersen of groves.. ik zou zelfs niet verschieten als pedersen 9m wordt..voor 6 m zou ik hem niet nemen, denk wel dat hij 5 m wordt, maar de vraag is dan , wat kan hij op langere klimmen ipv klimmen van 2 km.. ik ga het alvast niet aan, duur gokje denkik, heeft ook wel veel gegeven.. kan intressant zijn als wissel als hij effectief meedoet voor klassement en bergtrui maar ik heb enkel geen flauw , en hij kwam ook hard te kort tegen evenepoel.. een vlasov kwam wel te kort, maar even overvliegen van de alpen naar luik zal hem wel geen goed gedaan hebben..
Ik neem hem niet, tenzij hij 3m kost en in de weegschaal ligt met andere "opvullers", maar dat zal wel niet.
Het is vooral koffiedik kijken wat hij kan op langere beklimmingen en als dit tegenvalt dan heb ik liever iemand als een cepeda ofzo, die wss 5m zal kosten net als Healy ;)
Als hij goed geprijsd wordt, kan hij wel mee gaan. Ik verwacht niet dat hij zal moeten knechten.
Hopelijk was hij niet te snel in vorm…
Alles hangt af van zijn prijs, als hij evenveel kost als een Pedersen/Groves/Arensman/Almeida dan zou ik hem niet nemen, als hij rond de 5-6m zou kosten wss wel