Ik had zo lang Gee overwogen, want spotgoedkoop en uiteindelijk staat hij niet in de ploeg. Hij rijdt al 4x top vier. Dat is toch wel een serieus gemis. De dark horse van deze Giro toch wel. En dan heb je nog Denz, die ik toch ook een verrassing vind
Denz vind ik nu geen verrassing, als zijn ketting er niet afging had hij in Romandië al de proloog gewonnen, dus zijn conditie is geweldig, ik Heb hem alleen niet genomen omdat zijn hoofddoel was om te knechten voor Vlasov..
Zonder iets te doen 45 punten verdiend vandaag en zoal vanaf zondag.Niet afgewacht direct 4 transfers ingezet en het heeft geloond van 4240 naar 1434 gisteren.
Je hebt gelijk elke dag hetzelfde 1ste uur en het laatste half uur en die commentaar voor u blote …..te laten zien .Als het nu een schitterende Koers was oké.
Dat 2M'tje staat aan het eind van de Giro tussen mijn topverdieners als hij zo blijft gaan 😅. Staat nu ook 3e in het puntenklassement. Komt misschien ook nog in aanmerking voor de superstijdlust. Alle, ik kan maar dromen.
Ik heb ook Barta! Maar hij zit natuurlijk op mijn bus, LETSGOOO. Hij staat daar als enigste actieve renner omdat hij nog geen poot had uitgestoken en ik dacht dat hij voor een goed klassement wou gaan en niet met een vlucht zou willen mee gaan
pinot en dunbar tijd verloren?
Twintig puntjes gepakt vandaag met Pinot's bergtrui en Almeida's jongerentrui en teampunten voor Kämna. Een record
Rex 4de😍 Puntenpakker🦖
Ik had zo lang Gee overwogen, want spotgoedkoop en uiteindelijk staat hij niet in de ploeg. Hij rijdt al 4x top vier. Dat is toch wel een serieus gemis. De dark horse van deze Giro toch wel. En dan heb je nog Denz, die ik toch ook een verrassing vind
Oké allemaal wel leuk maar wie als transfer? Armirail of Pinot????
Dit worden niet al teveel punten😅
Wat scheelt er toch met Gaviria? Pff. Het gaat beetje omhoog en hij is al weer dada
Almirali naar roze!
Zonder iets te doen 45 punten verdiend vandaag en zoal vanaf zondag.Niet afgewacht direct 4 transfers ingezet en het heeft geloond van 4240 naar 1434 gisteren.
Mensen die Gaviria al getransferd hebben? :)
lekker saai alweer, tv uit hier
Gaviria en M. Bais voor de win
Gaviria zijn eerste bergpunten zijn binnen!!
Welke pillen zou die pakken?
Weeral in de vlucht ... :O
Niemand van die 27 in mijn ploeg, zal topdag worden
Gaviria in de ontsnapping 😂 op welk stuk van de berg gaat hij moeten lossen denken jullie ?
Een mooie 13 punten heeft die opgeleverd.