Is het echt nodig om alle tactieken uit te leggen? waarom nog een spel spelen?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Beste Lead-out, Sporza en Kopman podcast...
Beste Lead-out, Sporza en Kopman podcast...
4 opmerkingen
Opmerkingen (4)
bottom of page
De podcast geeft echt niet zoveel tactieken prijs. Het is meer een leuke podcast over de wielermanager waar het luchtig aan toe gaat. En de tactieken of tips die ze geven zijn nuttig. Zonder dit forum zou ik nooit constant top 1000 eindigen met in het voorjaar een mooie 300e plaats ongeveer.
Hallo janssens mich, mede dankzij dit forum en men eigen beslissingen ben ik in het wielervoorjaar 42ste geïndigd. Zonder het forum hier ging ik daar nooit staan, zelfs niet top 10000. En het is altijd leuk om te luisteren naar de podcast en naar meningen van anderen.
Ik zie het eerder als zoeken naar bevestiging van je gemaakte keuzes. Met tips van anderen zie je dingen waar je misschien nog niet naar gekeken hebt. Daarnaast vind ik dat iedereen op dit platform wel de verantwoordelijkheid heeft om niet te profiteren. Wat is de fun van dit spel als je iemands gehele team en tactiek overneemt.
Moest je het echt niet aankunnen om de tactieken en keuzes van anderen te zien, stel ik voor dat je die posts dan gewoon links laat liggen. In elk geval veel succes!
Enerzijds om inspiratie op te doen en insights te krijgen, anderzijds om te kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn. Niet iedereen komt overeen over dezelfde tactiek en uiteindelijk is er nog steeds voldoende variatie.
Maar het is zeker niet zo dat de spanning uit het spel wordt gehaald doordat we tactieken en renners met elkaar bespreken (9/10 maakt het het zelfs moeilijker omdat je begint te twijfelen).
Het is uiteindelijk een spel zonder inzet, dat we voor het plezier spelen. En door kennis te delen kunnen we elke keer beter worden. En ondertussen hebben we hier ook een leuke, gezellige community opgebouwd die graag over koers praat (shoutout naar de rest van de Lead-Out-community!)