Ik geloof ook in hem, maar heb hem er toch uit gedaan voor Vlasov. Als Vlasov tegen valt, kan ik Buitrago makkelijker erin brengen. Andersom is moeilijker.
Goh, daar is de loterij nog groter. Een Cort misschien ja, maar da’s een ander profiel. En dan heb je die hele poel 7M’tjes, mix GC/Sprint/klim… Haig, Carthy, Gaviria, Arensman, Vine… Geen beginnen aan en enkel maar meer twijfel en nattevingerwerk. Buitrago stond er bij mij in vanaf dag 1 en is behalve de usual suspects nog bijna de enige die er in is gebleven. Ik heb er niks verontrustend over gehoord de laatste week dus ik hou hem erin.
Is er uit bij mij.
Ja tuurlijk.
Ik geloof ook in hem, maar heb hem er toch uit gedaan voor Vlasov. Als Vlasov tegen valt, kan ik Buitrago makkelijker erin brengen. Andersom is moeilijker.
Zal hoogstwaarschijnlijk hoog eindigen in GC en zal zijn kans wel wagen om een rit te pakken, dus voor mij is hij het waard.
Ik geloof er ook in. Wie ga je anders pakken? Is in vorm en uiteindelijk is het een loterij. Zie niet veel betere mannen voor 6M die ik nog niet heb.
ik wel