Dat is dan toch uit onoplettendheid neem ik aan? Anders is uw ploeg niet juist in balans vrees ik als je teveel dilemma's over bankzitter hebt die verkeerd uitpakken. Daar probeer ik toch echt op te letten dat je geen bus punten verzameld want dat is heel zuur, of het dan over plekje 5 of 35000 gaat maakt op zich niet uit.
nee niet echt eig, gwn paar domme keuzes gemaakt, albanese zat op de bus de etappe dat hij in de aanval zat en groves zat etappe 3 op de bus omda ik zijn klimkwaliteiten serieus onderschat had. gister ging rota ook ineens meesprinten dus weer 20 buspunten erbij 😫
Dat is dan toch uit onoplettendheid neem ik aan? Anders is uw ploeg niet juist in balans vrees ik als je teveel dilemma's over bankzitter hebt die verkeerd uitpakken. Daar probeer ik toch echt op te letten dat je geen bus punten verzameld want dat is heel zuur, of het dan over plekje 5 of 35000 gaat maakt op zich niet uit.
Die krijg je op het einde van de giromanager x2 terug!! Zet dus zeker je goeie sprinters op de bus in sprintetappes
ik zit aan 4