HOOFDBREKERS🤯🤯. Ik heb zelf Consonni, Mcnulty en Cort.
Consonni is een zekerheid op een 150-tal punten en Mcnulty is een goede Dark-horse die oftewel bijna niks oftewel veel punten pakt zoals bv een buitrago vorig jaar. Cort en Matthews twijfel ik zelf nog veel te hard. Ik pak dan toch Cort omdat die zij dat de voorbereiding op de Giro dit jaar beter verliep dan vorig jaar en vorig jaar was die al niet slecht.
Hij mikt niet op klassement he dus daar moet je geen punten van verwachten. Wss zal hij wel nogsteeds top 20 rijden maar hij gaat vooral punten scoren als hij hoog staat in jongerenklassement en/of met goede vorm etappes gaat jagen. Als je kijkt hoe sterk hij vorig jaar bv was in PN en de TDF (etappe 17 bv, knalt gwn vanaf de kop alle klassementsrenners behalve vingegaard en pogacar uit het wiel in dienende rol) dan moet hij wel een etappe kunnen pakken
Dat team van matthews zoals weleer weer aan de boom gaat schudden zoals vandaag gavrira er toch vaak uit gaat liggen, of ben ik verkeerd?.. niet vergeten dat een phillipsen enzo vandaag eruit werd gereden he.. verdienste was toch van team van matthews..
Ik denk het niet want als je de percentages van de meeste beklimmingen kijkt in de giro (in de sprintetappes rond de 4 à 5 %) zijn 1. minder stijl dan vandaag 2. liggen ook nog eens verder van de aankomst dan vandaag. Buiten in etappe 8, maar dat is niet echt een sprintersetappe naar mijn mening.
Keer bekeken. Rit 3.. 6,3 k aan 6% en 2.7 km aan 7% op het eindedas is al een rit waar matthews en cort vlucht gaan willen terug halen en wrm niet een . no way dat gavrira daar bij zit zou je denken.
Rit 5 normaal wel sprint. Maar tegenwoordig weet je nooit met een snelle beginfase dat er scheuren vallen.. is dan wel nog 100 km relatief vlak
Rit 6 kunnen ze het ook hard maken. Klimmetje van 8.3 km aan 6% zal sws hard gereden worden voor de vlucht van de dag.. kans is reeel dat daar geen sprake meer is van gavrira.. en als de matthewsen het overleven gwn gaan rijden om kopgroep terug te halen. Als pedersen of matthews trui willen, moeten ze nu eenmaal in die rit scoren.
Tis dat wat ik ook al een hele tijd aan het zeggen ben ik zie Gaviria max 4 sprintkansen krijgen dan moet hij al 4 x top 3 halen om beter te gaan scoren dan matthews die er 7 gaat krijgen denk ik.
Mcnulty en Matthews
HOOFDBREKERS🤯🤯. Ik heb zelf Consonni, Mcnulty en Cort.
Consonni is een zekerheid op een 150-tal punten en Mcnulty is een goede Dark-horse die oftewel bijna niks oftewel veel punten pakt zoals bv een buitrago vorig jaar. Cort en Matthews twijfel ik zelf nog veel te hard. Ik pak dan toch Cort omdat die zij dat de voorbereiding op de Giro dit jaar beter verliep dan vorig jaar en vorig jaar was die al niet slecht.
Iets zegt me matthews en cort.
Ik twijfel echt gavrira eruit te gooien
Heb na vandaag wel een les geleerd..
Dat team van matthews zoals weleer weer aan de boom gaat schudden zoals vandaag gavrira er toch vaak uit gaat liggen, of ben ik verkeerd?.. niet vergeten dat een phillipsen enzo vandaag eruit werd gereden he.. verdienste was toch van team van matthews..