Wegens plaatsgebrek is het bij mij één van de 2 geworden. Momenteel heb ik Cort staan, maar vind het geen makkelijke.
Een andere 7M gaat 9/10 al naar Gaviria en 8M naar Pedersen. Om dan zowel Cort als Matthews nog te nemen vraagt opofferingen bij de klimmers. Volgens mij gaat het bij de meesten dus 1 van de 2 zijn.
Dat gaat toch zeker niet elke keer het geval zijn. Ik bedoelde eigenlijk dat ik AG2R niet zie meehelpen daaraan, Vendrame zal er wss nog wel bijzitten maar waarom zou AG2R helpen als Pedersen, Cort en Matthews meezijn. Dan krijgen we een situatie waar 3 ploegen rijden met daarachter wss ploeg Alpecin, Movistar, ICW, DSM en mss Bahrein/UAE die samen kunnen organiseren. Ze zullen natuurlijk wel een paar keer weg kunnen blijven maar vaak wordt het waarschijnlijk ook een spurt met gaviria erbij
Je heb gelijk hoor, ik denk dat er vele het parcours onderschatten van de gemiddelde ritten, 5 massasprints max en zelfs dat geloof ik niet zal eerder 3 of 4 zijn, voor de rest wel veel kans voor de sterke mannen en enkele sterke speinters die overleven, maar Cav, Gaviria… nee denk het niet
DSM heeft met Mayrhofer ook een climby sprinter, dus die gaan gwn achteraan niet rijden, en ik zie ook geen renners van Bahrein of UAE lossen int peloton om Milan/Ackermann terug te brengen. En Groves klimt prima dus dan krijg je enkel Movistar en Astana (mss Intermarche) in de achtervolging en die hebben echt niet het team om hun topsprinter goed te ondersteunen.
Ik ga ze allebei zetten maar ik heb wel een uitgekiemd transfer beleid voorbereid, ze zomaar allebei droppen zonder een plan zou ik niet doen.
Ik heb Matthews
Albanese heb ik niet, maar is wel puntenpakker. Maar is niet de rapste ..
Wegens plaatsgebrek is het bij mij één van de 2 geworden. Momenteel heb ik Cort staan, maar vind het geen makkelijke.
Een andere 7M gaat 9/10 al naar Gaviria en 8M naar Pedersen. Om dan zowel Cort als Matthews nog te nemen vraagt opofferingen bij de klimmers. Volgens mij gaat het bij de meesten dus 1 van de 2 zijn.
Hangt er vanaf of je bereid bent een gavrira of groves te offeren..