Ik denk niet dat iemand gaat klagen op de kenners als een 2M tip niet veel opbrengt ;-) En met de 2M tjes heb je wat meeval nodig, zoals deze dus ;-) Zelf heb ik bvb een Marcellusi die toch al enkele punten sprokkelde..
Het is ook gewoon een c sprinter die de omstandigheden van zijn leven heeft gekregen 😂. In de tdf komen deze toestanden bijna nooit voor, daar maak je als klein sprinterke totaal geen kans, hier wel na een spelletje bowling.
Idd Fiorelli is een toppertje hoor, zal geen rit winnen, maar wel veel punten sprokkelen voor zijn prijs. Dalle Valle heb ik gewoon los overgekeken, kende hem echt niet. Voor de rest zijn mijn 3m sprintertjes en Albanese mijn grote puntensprokkelaars. Had ik niet geluisterd en mijn eigen ding gedaan en toch Milan gepakt dan stond ik wrs op een gegeven moment dicht bij de eerste plaats. Hoogste wat ik nu heb gestaan is 32ste. Soms luister je beter niet naar de andere en doe je gewoon wat je zelf denkt ;)
Had hem pijnlijk genoeg op mijn bank. Anders had ik top 200 gestaan en nu exact 400
Dalla Valle, we love you!
Idd, hiervoor in de ploeg genomen & na cort en gaviria teleurstellingen tot nu toe mocht het wel eens meezitten ook ;)
Kheb em ook! Top1000 binnen geslopen vandaag 🥳
Knap gedaan, maar in de bus…
En ookFiorelli gepakt voor vendrame, miljoentje goedkoper, maar na val vendrame,(wat je niemand toewenst) zie ik hem nog opgeven..
Hoe fiorelli btw recht bleef, best knap..
Verder hopen dat alles goed gaat met iedereen en zeker met remco!
2 weken geleden werd hij hier door de ’kenners’ nog weggelachen als c-sprinter die amper punten ging sprokkelen
Eerste chance momentje voor mij na 5 duistere dagen, bedankt ja 😊.