Misschien zijn hier mensen die als er op dit moment geen wielermanager is toch al willen vooruitblikken op de tdf (meerbepaald op hoe de komende tdf deelnemers zich gedragen op dit moment en hoe we deze al dan niet in ons team zien passen)?
Wie valt jullie voorlopig op (positief of negatief)
+
Vingegaard: obviously
A.Yates: als luxeknecht van pogi heel goed (mag hij ook voor eigen kansen gaan?)
O'Connor: lijkt de goeie vorm te pakken te hebben om revanche te nemen na vorig jaar.
Alaphilippe: staat hij er terug na z'n matig tot zwakke voorjaar? (Of is dit een momentopname?)
Laporte: zoals altijd op niveau, maar wat mag hij in de tour?
+/-
Carapaz: mossel noch vis voor mij op dit moment. Wat doen we ermee? Zal z'n prijs wel hebben en op dit moment neig ik meer naar: nee.
-
Jorgenson: lost gisteren bergop uit de kopgroep met niet bepaald klimmers types en komt vandaag met de grupetto binnen.
Gaudu: zegt dat hij weet wat het probleem is, maar loopt toch zwaar achter de feiten.
Zie ik niet goedkomen voor de tour. Madouas zou in dit team ook beter moeten kunnen.
Mas: gewoon slecht.
Jorgenson was gevallen en heeft er de rest ve dauphine last van gehad. Ik heb echt wel vertrouwen in hem. Als je die goedkoop kunt oppikken door slechte dauphine, zeker doen.
Volgend jaar gaat hij bij jumbo nog veel beter zijn.