Wat denken jullie van EF? Ik heb nu Magnus Cort maar is 7mil.. Is die dit waard? Of toch eerder een klimmer nemen zoals bv Arensman, of gaat Cort toch met redelijke punten lopen? Wat denken jullie mede koersliefhebbers? 🫡
top of page
bottom of page
Cort mag je toch echt niet onderschatten als die in vorm is, vooral bergop. Vorig jaar nog in de TDF een rit gewonnen uit de vlucht op een klim van 20km aan 4% van namen als Jorgenson, Leknessund, Izaggire, Zimmerman, Kamna, Simmons en nog wel wat man. In de vuelta in 2021 nog roglic verslagen op een aankomst van 2km aan bijna 9%. Als hij die vuelta vorm opnieuw aantikt scoort hij immens veel punten.
Van de roze mannen heb ik voorlopig Hugh Carthy in mijn ploeg.
Bij Cort heb ik wat twijfels. Maar ik zie het al voor me dat hij me tegendeel zal bewijzen 😅
Arensman nochtans mooie renner om te hebben. Overwogen met kamna, maar kamna is toch iets meer puntenpakker lijkt me..
Klopt, ontbreekt nog op het palmares. Ik heb ook wel wat twijfels over hem. Is hij wel in vorm o.a? En heeft hij met healy in de ploeg niet iemand die dezelfde etappes wilt scoren.
Cort heeft al ritten gewonnen in de Vuelta en Tour, hij gaat volgens mij nu ook willen scoren in de Giro. Ik zou Arensman eerder naar het einde toe in mijn team zetten, afhankelijk van zijn positie in het AK