Ja weet het. Gebeurt ook elk jaar bij de tour bij mij :), maar vertrouw er toch (te vaak) op. Nu vind ik het parcours er wel toe aan leunen, dus ga mij er op
Aah, ook fan van Carthy? Sedert vandaag ook in mijn team gekozen. Dus ik heb zo goed als hetzelfde team, jij hebt enkel Buitrago maar ik heb Matthews en de bus is ook wat anders.
Gaviria. In een van mijn eerste drafts stond Carthy er in en Gaviria niet, daardoor ga ik toch deels mijn eerste gevoel volgen. Kben echt nog fan van Carthy en ik zie hem top 5 eindklassement rijden.
Ik zie hem ook hoog eindigen, maar ik heb ganna he. Als hij effectief nog mooi meedoet klassement is hij perfect te transferren.(hart, vlasov carthy en bahrein man als die allemaal vooraan staan ) 3 van die 4 en een heel goedkope van 3m die presteerd moet ik toch in mijn team krijgen. Met budget 8m ganna 7m cort 7m(groves of matthews) en rekening houden dat 1 van mijn dure klassementsmannen uitvallen.
Elk zijn manier. Maar best veel vluchters, en 8 dure klimmers is dat niet wat veel dit parcour?
Aah, ook fan van Carthy? Sedert vandaag ook in mijn team gekozen. Dus ik heb zo goed als hetzelfde team, jij hebt enkel Buitrago maar ik heb Matthews en de bus is ook wat anders.