Denken jullie dat Pedersen de Giro zal uitrijden met de Tour in zijn achterhoofd? De laatste week is nl. loodzwaar, zou die daar zijn krachten verspelen. Anderzijds, als hij in bezit is van de puntentrui, is het wel een unieke kans om die naar huis te nemen. Als Pedersen zou opgeven, zou dat opzich wel goed zijn voor mijn transferbeleid, dan komt er veel budget vrij. Wat denken jullie?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (14)
bottom of page
Vind ook dat Pedersen zijn programma veel te zwaar is: heel klassiek voorjaar (extra zwaar dit jaar door het slechte weer en hoge snelheden), Giro, Tour. En dan nog willen pieken op WK? Lijkt me bijna onmogelijk.
Die gaat gewoon uitrijden volgens mij
Iedereen pakt hem dus opgeven zou me niet erg lijken voor transfers idd. Ik denk dat hij wel eens de puntentrui kan pakken en dus tot rome rijdt
De puntentrui halen in elke grote ronde is volgens mij Mads zijn doel. Dit jaar lijkt de Giro aan de beurt qua haalbaarheid als ik naar het deelnemersveld en de etappes kijk.
Ik denk dat hij echt voor de puntentrui wil gaan omdat er echt niet veel topsprinters meedoen en met de tour wel. Daarom zal het ook moeilijker zijn om iets te winnen in de tour. Ale zo denk ik erover e
Ik denk dat als hij uitrijd hij zowiezo puntentrui heeft, de puur sprinters gaan laatste week echt sneuvelen vermoed ik. Van de gene die kunnen overleven daar is hij de snelste.
Volgens mij gaat hij wel uitrijden
De laatste rit in Rome wordt voor hem waarschijnlijk het einddoel
omdat de meeste sprinters al hebben opgegeven
En hij kan natuurlijk wel heuveltjes verteren wat sommige andere sprinters niet kunnen
Als Pedersen de puntentrui heeft(en daar is wel een goede kans voor), gaat hij volgens mij zeker niet opgeven de laatste week.
Ik denk wel dat hij gaat uitrijden, en veel kans de puntentrui gaat pakken.
Die van de Vuelta heeft hij al op zak, van de Giro zou hij relatief "makkelijk" moeten kunnen winnen, en op termijn kan Pedersen in de Tour ook zeker groen pakken.
Kan zijn dat dat een doel is in zijn carrière, maar da's speculatie natuurlijk.
Ben er vrij zeker van dat hij tegen dat moment de puntentrui kan hebben, en die gaat hij volgens mij niet zomaar laten schieten.
Als hij puntentrui heeft, zal hij niet afstappen hoor ..
Ik denk dat veel afhangt of hij tegen dan zijn ritje al binnen heeft, maar als dat zo is zie ik dat ook wel gebeuren