Hoger dan m'n eerste klassiekersspel zou fijn zijn, dat was 1751. Sta nu op 1780, maar 't wordt moeilijk, want de eindafrekening gaat niet gunstig zijn.
Ik ging oorspronkelijk voor de beste 1000 en sta nu 3500, maar ga veel tekort komen met de eindafrekening.
Eigenlijk ben ik niet tevreden over deze giro ondanks alle voorbereidingen :(
Had van in t begin de huidige top 3, terwijl ik hier Thomas heeeeel weinig zag en het is gewoon kut dat iedereen hem uiteindelijk makkelijk kon nemen.
Enkel nog m'n minicompetitie winnen zou ok zijn, maar zelfs dat begint er penibele uit te zien door die eindafrekening ondanks ik al de hele giro aan de leiding sta ...
Dan is het idd balen dat iedereen zo gemakkelijk Remco naar Thomas kon doen. Ik had ook speciaal miljoentje opzij gezet om makkelijker te transferen en uiteindelijk zit ik met meer dan 5m overschot. Voordeel is wel als je thomas al had kan je transfer uitsparen en kan je naar de volgende GC renners kijken voor transfers
Thomas had ook in de 2 tijdritten al serieus wat punten behaald (110 punten) en iedereen die hem nog niet had van in t begin moest er direct als Remco uitviel een transfer voor opofferen want hij had toen al direct de roze trui in bezit voor 4 tal dagen.
Dus diegenen die Thomas in hun beginteam hadden, waren toch zeker in het voordeel.
ik sta top 3000 wat niet slecht maar mijn vrouw die staat top 500 DAT KNAAGT
Top 1000 zou heel mooi zijn, ik sta nu 1764 ste
Sta nu 96ste, heb de top 6 in het klassement, dus vrees een beetje voor de eindafrekening: hoop dus ergens op top 500.
Top 2000 moet haalbaar zijn, nu op plaats 4200, maar nog 2 transfers en nu al de voorlopige Top 6 in mijn team.
Oorspronkelijke doel was Top 1000, maar dat wordt toch moeilijk....240 punten achterstand nu.
Ik sta nu 1100e ongeveer en mik op ergens tussen 750-1000
Top 3000, sta nu 5500
Hoger dan m'n eerste klassiekersspel zou fijn zijn, dat was 1751. Sta nu op 1780, maar 't wordt moeilijk, want de eindafrekening gaat niet gunstig zijn.
Als ik beter haal dan de tour vorig jaar, dat was P3300. Sta nu 3900. Zit er nog in
Ik ging oorspronkelijk voor de beste 1000 en sta nu 3500, maar ga veel tekort komen met de eindafrekening.
Eigenlijk ben ik niet tevreden over deze giro ondanks alle voorbereidingen :(
Had van in t begin de huidige top 3, terwijl ik hier Thomas heeeeel weinig zag en het is gewoon kut dat iedereen hem uiteindelijk makkelijk kon nemen.
Enkel nog m'n minicompetitie winnen zou ok zijn, maar zelfs dat begint er penibele uit te zien door die eindafrekening ondanks ik al de hele giro aan de leiding sta ...
Top 8000. Hoger geraak ik toch niet😂😂😂😂