Ik ging oorspronkelijk voor de beste 1000 en sta nu 3500, maar ga veel tekort komen met de eindafrekening.
Eigenlijk ben ik niet tevreden over deze giro ondanks alle voorbereidingen :(
Had van in t begin de huidige top 3, terwijl ik hier Thomas heeeeel weinig zag en het is gewoon kut dat iedereen hem uiteindelijk makkelijk kon nemen.
Enkel nog m'n minicompetitie winnen zou ok zijn, maar zelfs dat begint er penibele uit te zien door die eindafrekening ondanks ik al de hele giro aan de leiding sta ...
Thomas had ook in de 2 tijdritten al serieus wat punten behaald (110 punten) en iedereen die hem nog niet had van in t begin moest er direct als Remco uitviel een transfer voor opofferen want hij had toen al direct de roze trui in bezit voor 4 tal dagen.
Dus diegenen die Thomas in hun beginteam hadden, waren toch zeker in het voordeel.
Ik ging oorspronkelijk voor de beste 1000 en sta nu 3500, maar ga veel tekort komen met de eindafrekening.
Eigenlijk ben ik niet tevreden over deze giro ondanks alle voorbereidingen :(
Had van in t begin de huidige top 3, terwijl ik hier Thomas heeeeel weinig zag en het is gewoon kut dat iedereen hem uiteindelijk makkelijk kon nemen.
Enkel nog m'n minicompetitie winnen zou ok zijn, maar zelfs dat begint er penibele uit te zien door die eindafrekening ondanks ik al de hele giro aan de leiding sta ...