Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Na Dalla Valle eerder deze week... 🙄
Pijnlijk!
Geen medelijden
Schitterend. Je had Pedersen nog kopman moeten maken. Ging echt af zijn dan.
Ik begrijp niet goed dat je vandaag Ganna verkiest boven Bais, ten alle tijden buspunten vermijden is één van de geboden in onze bijbel, zeker voor diegenen die in de middenmoot staan maakt dit heel veel verschil in plaatsen.
Ik had iets verwacht van een van de andere Ineos-mannen en hoopte dus op punten voor de ploegmaats...
Da zijn 5 punten...
Kan Ganna niet meegaan in een vlucht dan? Kan toch behoorlijk bergop rijden ook
Bij mij staat hij samen met hart en mcnulty op de bank😭
Hoeveel punten zijn er morgen te pakken want Pinot zal er zeker voor gaan
129 haha, had trouwens ook nog groves als kopman
Ik dacht morgen 18 punten op berg van 2de en dan 2 keer 3 punten voor berg van 4de, dus maakt 24 punten maximaal.
Dus Bais rijdt nog zeker tot dinsdag in de bergtrui en wellicht nog langer.
en mogelijke reactie is: "oh, wat jammer voor jou" maar beter weten kan ook natuurlijk
Je zet toch geen klimmende aanvaller in je bus in zo'n rit. Ik heb hem ook maar dan wel gezet.
Wat dacht jij dat Pedersen ging doen vandaag?
Ja kan wel goed zijn maar toch niet op zo'n bergen?
Dat dacht men van bais, petilli en de slovaak ook
Slovaak? Die moet ik gemist hebben
Geen medelijden
Schitterend. Je had Pedersen nog kopman moeten maken. Ging echt af zijn dan.
Ik begrijp niet goed dat je vandaag Ganna verkiest boven Bais, ten alle tijden buspunten vermijden is één van de geboden in onze bijbel, zeker voor diegenen die in de middenmoot staan maakt dit heel veel verschil in plaatsen.
Bij mij staat hij samen met hart en mcnulty op de bank😭
en mogelijke reactie is: "oh, wat jammer voor jou" maar beter weten kan ook natuurlijk
Je zet toch geen klimmende aanvaller in je bus in zo'n rit. Ik heb hem ook maar dan wel gezet.
Wat dacht jij dat Pedersen ging doen vandaag?