Normaal geven wij jullie tips...maar laat ons deze keer de rollen eens omdraaien. Wat zouden jullie graag nog meer lezen op onze site en socials in aanloop naar de klassiekers of de grote rondes? Drop hier jullie ideeën/feeback/tips en verdien karmapunten voor de Giromanager!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Feedback gevraagd voor site en socials :)
Feedback gevraagd voor site en socials :)
17 opmerkingen
Opmerkingen (17)
bottom of page
Nog een hele belangrijke: Oude ploegen en resultaten terug kunnen zien! Gewoon je laatste team en eindplaats in het AK zou al heel fijn zijn. Ja ik weet het jullie maken de wielermanager niet maar jullie zouden toch eens bij de developers de optie kunnen laten vallen om oude resultaten te checken.
Er moet eigenlijk vooral iets aan het forum gedaan worden zodat het wat overzichtelijker word. Al die RMT ( Rate my team) posts zijn naar mijn mening belange na niet zo belangrijk als de discussie-posts of de tips en tricks posts.
Misschien kunnen jullie een nieuwe filter toevoegen zodat je de posts kan filteren op relevantie. Welke posts je dan hoog zou kunnen zetten zou een combinatie kunnen zijn van
-Recente activiteit
-Uploaddatum
-Aantal likes
-Aantal comments
-Lengte van de inhoud van de post.
Posts met dezelfde naam als eerder gemaakte posts zoals RMT of Matthews/Cort of Thomas/Hart of Beste 2m kunnen dan verder naar beneden gezet worden zodat je er al een beetje voor moet zoeken om die tegen te komen.
Misschien kunnen jullie ook een soort ‘dislike’ button toevoegen waar mensen een post kunnen disliken als deze al 15 keer gemaakt is.
Ik begrijp dat dit niet eenvoudig in elkaar te steken is maar als het eenmaal goed zou werken zou het wel enorm handig zijn. De andere ideeën over subcategoriën zijn natuurlijk ook een optie maar dan ga je weer problemen krijgen met mensen die de verkeerde categorie selecteren. Alleen een subcategorie voor RMT posts is dan al een beter idee naar mijn mening. De rest kan je beter samenhouden.
Nog een suggestie: jullie hebben toegang tot één van de beste wielerredacties ter wereld. Gebruik dat met betrekking op het spel. De dagelijkse Dark Horse tip van Renaat. Updates van de renners die zelf meedoen met de Manager. Het leukste nieuws uit de rand van de Giro dat weerslag heeft op het spel.
De meeste mensen zitten op de Leadout net voor de Manager. Ondersteun dat met de massa aan resources die jullie hebben van de Sporza-machine zodat de Sporza Manager commerciële zielloze vehikels als Scorito en Gouden Giro doet verbleken.
Edit: typo.
Misschien een overzichtelijker forum. Zoals gisteren in mn post aangehaald is het soms onoverzichtelijk. Dit kan door bijvoorbeeld met subcategorieen te werken.
Voorbeeld:
Giromanager 2023
- Nieuws
(Hier worden nieuwsfeitjes geplaatst eventueel met links naar de bron)
- Tips & tricks
(Tips geven of vragen ivm ploegtactiek of dark horses)
- Vergelijking renners
(Twijfel je tussen meerdere renners? Stel je vraag hier.)
- Rate my team
(Laat je team hier beoordelen)
- Offtopic
(Alles wat met wielrennen te maken heeft, maar niet rechtstreeks met de giromanager)
Voor de rest vind ik het gegeven van de lead out top!
Wat ik heel leuk vind is de insider informatie, zoals in kopman. Wie zien ze zelf top presteren in hun ploeg? Wie kan er verrassen? Wie van andere ploegen in de gaten houden? Het zou leuk zijn om een stem uit alle ploegen te horen/lezen...
Het zou leuk zijn als je op FB ook kunt stemmen op de polls en de resultaten bekijken. Momenteel zijn dit reposts van insta waar je niets mee bent.
Wat vaker een podcast zou fijn zijn, maar dat is natuurlijk niet zo eenvoudig. De vroegere sterren-posts per rit mis ik wel een beetje (en dan vooral de uitleg waarom, welk koersverloop verwacht wordt).
Een podcast op de 2 rustdagen lijkt me wel leuk. Eens kijken hoe de giro tot daar al verlopen is. Wie waar in het klassement staat. Zowel in de giro als in de manager. Hebben we al verkeerde keuzes gemaakt, dringen vroege transfers zich al op. Is er een nieuw talent opgestaan die we allemaal niet gezien hebben. Met wat geluk mss een telefoontje met een renner die aan het meerijden is. Liefst iemand die ook met de manager mee speelt. Wat de nieuwe weddenschap is tussen jullie. Enz
De Excel statistiek van de
Een dagelijkse pronostiek voor alle ritten zou tof zijn, met de nadruk op de kleinere namen. Dark Horse prono ofzo :)