Ik snap niet goed van waar al het vertrouwen in Thomas komt, laat staan voor 9M.
Ineos is met z'n volledige Giroploeg (op Ganna na) op hoogtestage geweest en dan naar de Tour of the Alps. De resultaten van Hart en Sivakov, en het werk van luitenanten als Pluske was dan ook navenant. Maar Thomas heeft daar geen prei uiteen gereden. Waar gaat die nog vorm halen om in de Giro mee te doen?
Ja, hij heeft ervaring in grote rondes (om 3 weken rond te maken op niveau), en vorig jaar in de Tour was hij ook beter dan verwacht (al had hij toen in Zwitserland zijn vorm al getoond).
Is dat voldoende om een prijskaartje van 9M goed te praten? Volgens mij niet.
Je kan nog iets zeggen over tijdrijden, maar ik ziem hem per ITT eigenlijk ook maar 15-25 punten pakken.
De enige reden die ik zie is om hem als placeholder voor een 8M te zetten voor een transfer, maar dan zou ik nog eerder een 8M extra zetten en 1M over houden voor het geval er iemand tegen valt. (Als je Hart hebt en Thomas blijkt toch de man bij Ineos te zijn kan je nog altijd wisselen met dat miljoentje over, maar die kans lijkt mij miniem).
Volgens mij kan ik niet de enige zijn die er zo over denkt,of ik moet iets serieus missen?
Blij dat ik niet alleen ben, bedankt voor de feedback you all!
Wel jammer dat mijn bericht net in het weekend erop kwam (werd nog "gecheckt"). Ben dus helaas niet mee in gesprek kunnen gaan 😅
Vind hem ook te duur, geloof niet in hem.
Ik twijfel al heel erg lang om hem mee te nemen. Ik kan hem meenemen en er later indoen voor Vlasov indien nodig of vlasov direct nemen en m'n Cort naar Carthy of Vine upgraden later. Wat zouden jullie doen?
Misschien een rare vraag, maar zijn er nog mensen die zich ergeren aan alle RMT berichten(van de mensen die niet veel bijdrage om andere te helpen)
Is wel altijd iemand voor grote rondes... maar ik ben wel mee met je uitleg want ik neem hem ook niet.
Ik snap het ook niet, vorig jaar was hij voor de tour nog sterk in zwitserland en kon je de keuze verklaren, deze keer is er echt totaal geen indicatie van vorm. Maar ja je weet nooit
Ik denk precies hetzelfde.