Als we al weten dat Cort meesprint of niet gaat deze keuze veel makkelijker worden nu is het wat in het duister tasten want de uitrijdt kansen van mijn Matthews zijn ook niet 100%
Ik heb ze alledrie in mijn team geplaatst omdat ze alledrie wel punten kunnen opleveren.Of het genoeg is om iemand anders thuis te laten... tjah dat zullen we binnen een 3 tal weken wel weten 😊
Ik heb voorlopig Gaviria en Matthews. Cort heb ik (nog) niet gekozen omdat hij de minst snelle is van de 3 en het moet hebben van vluchteretappes mss, wat onvoorspelbaar blijft. Cort is absoluut een steengoede renner maar dan spendeer ik liever mijn budget anders.
Als we al weten dat Cort meesprint of niet gaat deze keuze veel makkelijker worden nu is het wat in het duister tasten want de uitrijdt kansen van mijn Matthews zijn ook niet 100%
ik heb gaviria en cort. Grootste twijfel blijft cort of matthews.
Gaviria
Ik heb ze alledrie in mijn team geplaatst omdat ze alledrie wel punten kunnen opleveren. Of het genoeg is om iemand anders thuis te laten... tjah dat zullen we binnen een 3 tal weken wel weten 😊
Gaviria ongetwijfeld na Pedersen beste sprinter in GIRO dit jaar
In mijn ogen alle 3, al helpt dit antwoord niet echt zeker? 😀
Gaviria is me dunkt één van de enige deftige sprinters en Matthews is één van de enige deftige punchers en Cort is zowat puncher/aanvaller.
Ik heb voorlopig Gaviria en Matthews. Cort heb ik (nog) niet gekozen omdat hij de minst snelle is van de 3 en het moet hebben van vluchteretappes mss, wat onvoorspelbaar blijft. Cort is absoluut een steengoede renner maar dan spendeer ik liever mijn budget anders.