Gavrira , al weet je nooit met ouwe matthews, maar heb al teveel van type matthews.. cort strong en zelfs pedersen aangezien er maar 1 punchrit ( en daar zal hij het toch moeten afleggen tegen klassementsmannen)is reken ik pedersen ook bij de zwaardere sprintritten(zelfs groves kan dit overlven). Heb liever pure sprinter voor dat geld
Weetje ook waarom? Hij is vandaag ook 10min later binnengekomen. Is het sparen volgens jou of kan hij echt niet over klimmetjes? Want er neigen toch veel ritten meer naar Matthews zijn profiel?
Alle sprinters kwamen binnen op 10 minuten. Was eigenlijk 4 minuten, maar ze zijn verkeerd gereden, dus lijkt me niet echt uitsluitsel te geven over de staat van dienst van gaviria zelf ...
Ik heb ze beide voorlopig
Ik twijfel wel echt, instinct zegt matthews, maar resultaten op deze moment richting gaviria.
Gavrira , al weet je nooit met ouwe matthews, maar heb al teveel van type matthews.. cort strong en zelfs pedersen aangezien er maar 1 punchrit ( en daar zal hij het toch moeten afleggen tegen klassementsmannen)is reken ik pedersen ook bij de zwaardere sprintritten(zelfs groves kan dit overlven). Heb liever pure sprinter voor dat geld
Gaviria