Mn post wordt blijkbaar niet geplaatst, dus hierbij nog een poging.
Ik heb een hypothetische tactiek voor mn team. Puur om eens zot te doen.
Transfer uit: Transfer in:
Remco. Milan
Fiorelli. Caruso
Vendrame. Pinot/Sivakov
Consonni. Dunbar
Alle 4 tegelijk. Laat ons er eens van uitgaan dat corona er niet is, dan heb ik de top 9 (wss) en de beste sprinter (die meer punten haalt dan de 10de in het klassement).
Wat denken jullie?
De ideale optie is natuurlijk niet deze, maar enkel Remco wisselen voor Milan. Maar dan zit ik met 8 sprinttypes.
Voordeel is dan wel: 4,5m over en een mooie keuze voor het echte eindklassement.
Waarom fiorelli? Pakt toch redelijk zijn puntjes vind ik..
Ik heb vine voor ganna..
Hij viel uit voor klassement.. anderszijds word hij mss wel intressant in de bergen, etappe , bergtrui? En zo mss th dicht bij top 10..
Remco gaat er vrijdagmorgen uit als alles goed gaat met hart voor hart
Ik wacht die 2 laatste echt af laatste week..
Na de eerste bergritten zul je zien wie effectief nog bovenaan staat.
Zit nu met thomas almeida roglic kamna (vine) en hart ipv remco.
Voor laatste 2 heb ik nog keuze tussen caruso haig arensman sivakov carthy
. en wie weet dunbar.
Caruso/haig zal duidelijker worden na deze week. Wie effectief de rollen moet lossen en wie mee doet met beteren
Arensman kan intressant worden..
Maar dat wacht ik zeker af tot na deze week.
Er zou maar iets moeten gebeuren met almeida, kan hij witte trui..
Dunbar is de goedkoopste optie. Dus die zou ik zeker al laatste mee wachten omdat ik er genoeg kan uithalen indien nodig.
Klimtijdrit word echt heel belangrijk..
Carthy niet vergeten!! Denk dat hij goed gaat meekunnen, maar dat is een persoonlijk gevoel. Ik ga nog Dunbar-Caruso inbrengen en dan houd ik mijn laatste over voor op het einde (met Corona enz)
Corona is er 🤷♂️ Leknessund ben je vergeten in de top-9 . En volgens mij zal er nog veel veranderen in de huidige top 10 in die zware laatste week