Ik sta 5500e, één van mijn slechtste resultaten ooit. Klassiekers top 300, Tour vorig jaar top 1000, WK-manager top 30 en nu zal het moeite kosten om nog top 6000 te halen. Fouten van mij zijn geweest om Gaviria-Fortunato-Carthy te nemen en ik miste toch wel Milan-Leknessund-Arensman-Pinot (Milan heb ik nu wel). Rubio viel dan wel weer heel goed mee. Daarnaast fouten gemaakt in de kleine prijscategorie: Gee compleet over het hoofd gezien, respect naar diegenen die hem hadden. Pijnlijke momentjes gehad dat ik Denz eruit haalde voor Riccitello (ook al reed hij héél sterk, maar puntengewijs minder) en Frigo voor Marcelussi. Over het algemeen kan ik niet klagen, maar het kon veel beter. Nu focus ik al op de tour, daar MOET ik mij herpakken. Merci iedereen om veel te reageren op t forum!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Giro is zo goed als gedaan, op naar de Tour!
Giro is zo goed als gedaan, op naar de Tour!
25 opmerkingen
Opmerkingen (25)
bottom of page
In tegenstelling tot velen ben ik wel nog tevreden deze giro. Na een toch heel rare giro is het meer dan anders een geluksspel gebleken. Stond gisteren 650e met nog redelijk wat klassementspunten die erbij komen dus kan nog beetje stijgen. Na 250e te worden in voorjaar toch al een geslaagd wielermanager-jaar!
Ook begonnen zonder Milan en met Gaviria maar ook heel wat goede keuzes zoals Healy, D. Bais, Frigo, VPP, Matthews, Caruso, Buitrago etc. Op naar de Tour, daar gaat het mij vooral voor spektakel en kijk ik heel hard uit naar WVA, MVDP, pogi (hopelijk), vingegaard, pidcock enzovoort