Ik denk eraan om zonder Gaviria, Matthews of een Ganna te starten, maar wel met Cort, Thomas en Hart.
Ik geloof namelijk niet veel in het 'Plan Ganna'. Gaviria heeft me ook niet echt overtuigd, maar ik zie toch wel kansen voor hem en Matthews, dus twijfel ik nog over dit plan. Cort zou er nog kunnen uitgezet worden voor één van deze twee.
Thomas neem ik een beetje uit FOMO, want ik denk dat hij toch geen slechte ronde zal rijden+ heeft een goede TT+ zijn vorm is toch in een stijgende lijn aan het gaan. En als hij tegenvalt is hij makkelijk te wisselen voor andere GC man (Vlasov, Carthy,...)
Wat denken jullie hiervan?
Gaviria > Cort, Matthews
Persoonlijk ga ik voor Cort en Matthews, ik denk dat Gaviria het moeilijk zal hebben. Heb momenteel Ganna maar twijfel ook om voor Thomas te gaan. Die gaat ook punten sprokkelen in de TT’s en als de vorm goed is zal hij op het einde van de rit waarschijnlijk meer punten scoren. Maar zijn vorm is moeilijk te voorspellen.
Als je met "geplande" transfers gaat werken lijkt het me toch logischer om met rappe mannen te beginnen en te switchen naar klimmers gezien het parcours van deze Giro.
Ik had ook het plan “we zien wel met Thomas en anders wisselen we hem” maar op basis van zijn recente interviews heb ik de indruk dat hij er zelf niet echt in gelooft.