Ik vroeg me gewoon af hoeveel buspunten de meeste mensen nu eigenlijk hebben. Want ik check mijn ploeg elke ochtend en pas hem aan maar heb er toch nog 40.
Mijn buspunten vooral in eerste vlakke rit die de verrassende Milan won (5 punten voor Buitrago en 9 punten voor Marcellusi) en dan gisteren nog de 3 puntjes van Hart.
0, tot 30 tot nu toe kan ik nog begrijpen, alles daarboven betekent toch gewoon slordigheid of een slecht gebalanceerde ploeg. Vanaf week 3 wordt het moeilijker want iedereen heeft tegen dan bijna geen sprinters meer om te banken.
Ik denk dat het misschien gemakkelijker wordt de laatste week omdat wellicht bijna iedereen een kleintje (2-3M)heeft dat is uitgevallen en dat je niet wil wisselen.Daarenboven ga je toch nog een 3-4 tal sprinters moeten overhouden om nog punten te scoren in rit 17 en 21, dus dan is de bank gevuld in de bergritten.
Ik heb iets meer dan 30 buspunten maar je moet ook een portie geluk hebben, het gaat niet enkel over een uitgebalanceerd team en de juiste mensen op de bank te plaatsen. Ik had bijvoorbeeld nooit verwacht dat Velasco 2x top 10 zou sprinten... terwijl sommige sprinters uit mijn team dat niet konden.
Ja hij had er wel sws opgestaan als ik mn ploeg had aangepast, helaas ook nog hart en mcnulty erbijðŸ˜. Had m nog zo aangeraden aan iedereen en dan krijg ik dit.
Ik zit al mooi aan 194 buspunten, mooi toch?
Geloof het of niet, maar ik heb 104 buspunten....
Op dag 5 haalde Dalla Valle N. 45 punten, en ik heb niet doorgehad dat het een sprinter was...
Ik heb er eentje, van Kung.
Mijn buspunten vooral in eerste vlakke rit die de verrassende Milan won (5 punten voor Buitrago en 9 punten voor Marcellusi) en dan gisteren nog de 3 puntjes van Hart.
0, tot 30 tot nu toe kan ik nog begrijpen, alles daarboven betekent toch gewoon slordigheid of een slecht gebalanceerde ploeg. Vanaf week 3 wordt het moeilijker want iedereen heeft tegen dan bijna geen sprinters meer om te banken.
Genoeg om op plaats 3000 te staan ipv 1000.
Momenteel nog 0 bus punten , hopelijk kan ik het zo houden !
Ik al ongeveer 190ðŸ˜
Etappe 7 ploeg vergeten aan te passen en D. Bais, Mcnulty en Hart op de bank = 129 buspunten. Dag erna M. Bais op de bank en nog eens 35 erbij
Ik nog steeds 0 buspunten!
De dag dat Pinot bergtrui pakt zat hij op bank en vandaag Hart 3 punten. Valt dus goed mee.
Vandaag buspunten omdat ik Thomas vergeten was op te stellen na m'n transfer 😑
Ik vandaag mijn eerste 3 door Tao :/
Etappe 1: Matthews 13
Etappe 2: Caruso 11
Etappe 3: Bystrom 35, Konrad 15 en Battistella 13
Etappe 5: Rex 7
Etappe 8: Almeida 11
Etappe 10: Hart 3
Heb mn rangschikking dus verpest door vooral die derde etappe.
3 van kamna ergens een van de eerste ritten.
9 Marcelussi + 5 Bais + 3 Hart + 5 Carthy = 22 buspunten
Vandaag men eerste buspunten, Carthy...