Is toch laatste kans voor sommige om in vlucht te zitten. Denk aan types de marchi , skuijns mollema denz cort de mannen van israel en de kleinere ploegen.
Voor giro had ik deze rit 100% sprint gevonden.
Maar met al die uitvallers bij teams is het toch best moeilijker te controleren en minder zekere topsrinters..
Al is het wel een kutprofiel hele dag bergaf
Op wielerflits hebben ze een poll gedaan : morgen wint een vluchter 63 % en wint een klassementsrenner 37 % dus alles hangt af de aanloop ,want Healy wil punten voor zijn bergtrui en Roglic moet ook iets doen . Dus ik denk 1,5 uur a 2 uur koers een vlucht weg met een man of 10 a15 met Max 3 min voorsprong , maar gaan geen vrijgeleide krijgen denk ik . Of gaan de groten alle ballen op vrijdag zetten. Roglic wil morgen winnen.
Is er eigenlijk een kans op waaiers vandaag? Dat zou de koers wat interessanter kunnen maken
Wordt wel een echte sprint 99% zeker, Consonni - Cav - Gav - Milan - Matthews - Marit als niemand van Intermarche mee is nog eens een kans (Pasqualon offert zich meestal op voor de vluchters terug te halen als hij ziet dat het moeilijk gaat)