Geen Vine, maar kan echt een transfer worden. Zijn tijdrit is niet zo zeer goed, die van andere waaronder Almeida is veel beter. En bij UAE zijn er veel klassementsmannen dus wacht nog wie de uitgesproken kopman zal zijn, al denk ik dat dat sws Almeida wordt.
Almeida heb ik ook, denk iedereen.. maar vine is mss betere optie voor transfer.. aangezien ik hem pas laatste week echt als puntenpakker bezie, alles hangt af van hoe almeida presteerd en vine zijn vorm in giro.. btw over tijdrit van vine gesproken.. die is best goed, niet zoals almeida, maar heef toch best wel goeie tijdrit.. maar mss eerder voor tijdrit 3 :p..
Was er net zelf ook over aan het twijfelen. Ik denk dat hij voor de bollen/knecht gaat dus ik ga denk ik de eerste week afwachten na de meer "vlakke etappes" en is zien hoe dat hij er dan voor staat.
Als hij niet voor klassement gaat, is hij wel een kandidaat winnaar voor ritten en bergtrui en dan heb ik hem liever al in mijn ploeg, zal dan tegen me zin geneigd zijn hem er niet in te brengen omdat ik dan top 5 mannen erin breng.. lastig deze..
Het is een gok, maar ik neem hem ook. als het klassement tegen valt gaat hij sowieso voor ettapes, valt het klassement mee dan heb je nog meer aan hem. Knechten zal hij niet moeten doen, daar heeft UAE hem ook niet voor gehaald.
Geen Vine, maar kan echt een transfer worden. Zijn tijdrit is niet zo zeer goed, die van andere waaronder Almeida is veel beter. En bij UAE zijn er veel klassementsmannen dus wacht nog wie de uitgesproken kopman zal zijn, al denk ik dat dat sws Almeida wordt.
Geen plaats voor in mijn team. Wel overwegen als transfer
Was er net zelf ook over aan het twijfelen. Ik denk dat hij voor de bollen/knecht gaat dus ik ga denk ik de eerste week afwachten na de meer "vlakke etappes" en is zien hoe dat hij er dan voor staat.
Staat er bij mij ook in. Alleen hoop ik dat hij niet moet gaan knechten voor Almeida op een epaald punt
Ik pak hem niet enerzijds omdat hij met Almeida in de ploeg zit en anderzijds omdat we niet weten hoe het met zijn vorm is
Ik vind hem net te duur, heeft sinds februari geen wedstrijd meer gereden. Hij heeft natuurlijk wel het potentieel om een grote puntenpakker te worden
Ik neem hem