Dit is mijn team (voorlopig dan toch, want hier wisselt het om het uur). Zoals je ziet staat er geen enkel 2-miljoentje in mijn team. Ik ben geen fan van de tactiek om je bank vol te zetten met 2-miljoentjes. Ik heb liever meer keuze in de breedte. Geen verrassende namen, maar toch denkik dat dit wel nodig zal zijn om de giro te winnen! Wat denken jullie ervan? En van mijn team? Geef gerust wat verrassende namen...
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Ik ga niet akkoord met die tactiek!
Ik ga niet akkoord met die tactiek!
8 opmerkingen
Opmerkingen (8)
bottom of page
Foss gaat niet naar de Giro... Covid
Ik denk dat je meer risico neemt om niemand van Ineos kopmannen te selecteren dan enkele 3M gokjes.
Als je de giromanager wint door de 3Metjes heb je gewoon ontzettend veel geluk gehad. De giromanager winnen zal gebeuren met de juiste transfers op het juiste moment, toch zeker als iedereen zijn ploeg bijna identiek is. Met de ambitie starten om het grote lot te winnen is sowieso gevaarlijk en de kans op een grote teleurstelling is beduidend groot 😅.
Rota of Dunbar voor mcNulty, foss upgraden naar Matthews (Velasco>De Bod) ;)
Foss got the rona. De bod gaat trouwens echt niet beter scoren dan een 2M
Halverwege Groves of Gaviria buiten smijten plus een 4-5M om DE klassementsman van Ineos en een 2-3M binnen te halen?
Ik snap Foss, maar gaat vooral punten pakken als Roglic wint denk ik of moest uitvallen. Albanese iets veiligere keuze.