Wat doen we hiermee voor het klassement, mannen?
Thomas - 9m
lijkt mij de kopman te zijn en kan als geen ander naar een doel toewerken.
Geoghehan Hart - 9m
Is in heel goede doen dit voorjaar, maar komt er niet stilaan een einde aan zn goeie vorm?
Sivakov - 6m
Niet voor de top, maar heeft zeker de mogelijkheid top 10 te rijden. Voor zn prijs wel te overwegen lijkt me.
Arensman - 7m
Zou altijd in mn ploeg staan, moest hij goedkoper zijn, maar zal vooral moeten knechten denk ik ...
Voorlopig heb ik wel oog voor Arensman, vooral om eens gek te doen. Goeie tijdrit, en dus toch ook weer wat meer mogelijk in het klassement. Al zal hij allicht niet de beste worden bij INEOS, maar daarvoor wacht ik tot de rit 12 om deze in te brengen waarschijnlijk.
Dit wel onder voorbehoud, als INEOS zou communiceren dat Arensman gewoon moet knechten haal ik hem er wel weer uit.
Ik had gehoopt dat 1vd2 1miljoentje goedkoper was geweest. Zou graag beide in mijn ploeg willen zetten, maar zie momenteel nog niet hoe..
Ik neem zowel Thomas als
Mijn gevoel zegt TGH, maar mijn verstand zegt Thomas omdat er 2x TT zijn.
Ik denk dat ze terug met 2 of 3 renners in de top 10 parkeren tot de laatste zware klimweek en dan blijft de sterkste over.
Geoghehan Hart werkt een volledige winter + voorjaar toe naar de Giro. Zou me dus heel sterk verbazen dat er een einde komt aan zijn vorm.