Schande. Als ik dit had geweten, was ik met 16 sprinters gestart. Jammer dat de minder gebalanceerde teams (lees: weinig klassementsmannen van bij de start) zo toch de beter gebalanceerde teams makkelijk kunnen inhalen.
op welke manier juist? heel wat sprinters zijn al afgestapt. Denk dat het juist lastig is voor die ploegen met veel sprinters om hun transfers te gebruiken. Wacht je tot het einde zodat je zeker bent dat ze finishen, of doe je ze nu al met het risico dat uw transfer voor niks was?
Je hebt nog niet veel achterstand nu als je zeer veel sprinters hebt genomen, want je kan de AK toch nog allemaal transferen met budget van Remco, Hart, Pedersen, Groves, Vendrame...
Ja, maar de start begint aan de voet van de klim. Als klimaanvallers aanzetten en het gas open draaien, wie gaat ze dan terughalen. Veel knechten hebben de klassementsmannen niet meer over.
Stel je vraag
Vine
Roglic
Mcnulty
Thomas
Kopman voor vandaag?
Dus de renners starten op het normale uur, starten aan de voet van de croix de coeur en rijden dan 80km tot de normale finish?
Tibopinoooo
Ik laat gewoon Healy staan.
De giromanager (en de giro eigenlijk ook) interesseert me echt niet meer.
Roglic heeft nog al zijn knechten over, wat grotendeels allemaal klimmers zijn hoor.
Dus alle ballen op Jay Vine?
BEVESTIGD: START VOET CROIX DE COEUR, RIT VAN 74.6 KM
Schande. Als ik dit had geweten, was ik met 16 sprinters gestart. Jammer dat de minder gebalanceerde teams (lees: weinig klassementsmannen van bij de start) zo toch de beter gebalanceerde teams makkelijk kunnen inhalen.
Zeker en vast in het voordeel van de vluchters, als ze die toelaten natuurlijk