Ik denk dat ik deze Giro de jackpot gewonnen heb met keuzes van 2 miljoentjes. Ze maken dus wel degelijk veel verschil (zeker door deze rare Giro). Enkel revelatie Gee had nog mooier geweest
Voorlopig gescoord met mijn 2 miljoen starters:
Davide Bais: 182 punten
Marco Frigo: 110 punten
Valentin PP: 63 punten
Dalla Valle: 45 punten (helaas op mn bus)
Ik heb Gee en Dalla Valle.
Ik heb ook de Bais brothers, Frigo en Dalla Valle. Als nu Riccitello ook nog eens hoog eindigt in een bergrit hebben al mijn 'mindergoden' boven verwachting gepresteerd.
Velasco ook wel een koopje. En Barta ook niet mis: verwacht hem nog in de derde week
Er is sowieso wel een ploeg met D. Bais, Frigo, Gee en dan nog M. Bais of Dalla Valle. Ik had zelf ook Bais en Bais en Dalla Valle dus ben er ook wel blij mee
Zeer sterk, ik heb er 4 van 3m of minder en dat zijn riccitello, sinkeldam, palzer en stork. Samen goed voor het wondermooie totaal van 33 punten haha. Ik sta rond plek 700 dus indien ik in die categorie beter had gekozen zat een top 200 (mss zelfs 100) er in 💩
Heb Riccitello genomen als jongen met veel potentie dus kon mss verassen. De andere 3 genomen voor de ploegmaat bonus en eventueel eens mee schuiven in vlucht voor ereplaats. Van die 3 heeft nog niemand mee gegaan in een vlucht hahah en de ploegmaat bonus valt ook te verwaarlozen xp
Al rijdt palzer wel zeer consistent top 50 dus hoop dat ie toch eens probeert mee te schuiven, desnoods als sateliet renner
Hoeveelste sta je?