Ik zou Ganna achterwege laten voor de tijdritten, met de andere namen die je hebt kan je de 8M die hij kost beter gebruiken om er nog een sprinter met overlevingsmogelijkheden in de bergen er bij te nemen (Matthews, Albanese) - Ik zelf heb Cort niet meegenomen omdat ik niet goed weet hoe hij zal zijn, zijn Tour vorig jaar was subliem maar betwijfel of hij dat kunststukje nog een keer over zal kunnen doen.
Cort heb ik gekozen omdat hij voor mij een vrijbuiter is die ook nog eens goed kan tijdrijden en ook vaak nog zal proberen mee te sprinten. En Ganna kan ik na verloop van tijd omwisselen naar klassementsman. In de hoop dat Ganna de tijdrit wint en dan toch een x aantal dagen de roze trui kan behouden
Strong rijd wel. Sterker nog las dat nizzolo niet zo rijden.. als dat waar is , zeker intressant!
Ik zou Ganna achterwege laten voor de tijdritten, met de andere namen die je hebt kan je de 8M die hij kost beter gebruiken om er nog een sprinter met overlevingsmogelijkheden in de bergen er bij te nemen (Matthews, Albanese) - Ik zelf heb Cort niet meegenomen omdat ik niet goed weet hoe hij zal zijn, zijn Tour vorig jaar was subliem maar betwijfel of hij dat kunststukje nog een keer over zal kunnen doen.
Strong rijdt wel. De lijst op PCS is gisteren geupdate volgens de ingediende teams van 2 maan geleden. Verkeerd dus.
Mooi team, persoon lijk ben ik geen fan van Thomas. Dit jaar heeft hij nog niet veel bewezen.
Goed team
Strong gaat niet rijden volgens PCS. En je 3 mil renners zijn wat anders dan de rest, maar dat zijn goede renners dus dat kan wel goed uitpakken