Ik verwacht vandaag toch een eerste coup van Jumbo en Roglic. Aangezien ze wel van tactische steekspelletjes houden, gaan ze geen kans onbenut laten om Evenepoel onder druk te zetten. Wat denken jullie?
Coup is misschien niet de juiste uitdrukking, maar ik verwacht wel aanvallen van Jumbo/Roglic. De rit is niet heel zwaar, maar eventueel wel voldoende om wat seconden te pakken.
Een vlucht komt er sowieso , wie daarbij is de renners die voor het bergklassement gaan bv. Fortunato, Buitrago,Cort dat is een rare snuiter,Healy en Pinot aangezien hij gisteren de kaarten op tafel heeft gelegd .Maar als Jumbo beslist om de vlucht niet door te laten gaan .Mijn analyse 2 wedstrijden in de rit : de vluchters maken uit wie wint en dan het duel tussen klassement renners en Evenepoel behoudt roze.Mijn tip Buitrago wint.
Buitrago ? Volgens mij wordt hij beschouwd als klassementsman tot er grotere verschillen zijn klassement.Jij denkt dat hij zomaar vrijheid zal krijgenn.. zelfde geld voor pinot.
Fortunato/leknussund/mcnulty/en vooral b/c klimmers denkik..
Zolang een buitrago enzo gaan mee schuiven vrees ik dat er geen kopgroep komt, of toch geen grote voorsprong gaat krijgen.
Klopt volledig, mannen zoals Buitrago, Pinot, Kamna, Caruso,... gaan vandaag niet echt de ruimte krijgen omdat ze toch als (semi) klassementsman (dus mogelijk Top 10 in AK) worden beschouwd.
De klimmers ,die al wat achterstand hebben en misschien op het einde rond plaats 15-30 gaan eindigen in AK, zullen wel mee in de vlucht mogen en zodus eventueel voor de ritzege, de begtrui, en/of Roze trui kunnen strijden.
Een coup.. ik vind de rit opzich nog meevallen van zwaarte .. voor de echte klimmers toch. Zou me verbazen moest remco hier ook maar lossen..
Een vlucht komt er sowieso , wie daarbij is de renners die voor het bergklassement gaan bv. Fortunato, Buitrago,Cort dat is een rare snuiter,Healy en Pinot aangezien hij gisteren de kaarten op tafel heeft gelegd .Maar als Jumbo beslist om de vlucht niet door te laten gaan .Mijn analyse 2 wedstrijden in de rit : de vluchters maken uit wie wint en dan het duel tussen klassement renners en Evenepoel behoudt roze.Mijn tip Buitrago wint.