Ik heb twee teams gemaakt, één team dat ik gemaakt heb zoals iedereen, en één experiment waarbij ik mijn eigen ideale verdeling heb toegepast, maar dat blijkt dus niet perfect te zijn. Met mijn beste team sta ik 526ste en heb ik 6 klassementsmannen, maar zit ik met Ganna en Van Den Berg en heb ik helaas geen Milan en Leknessund. En met het experimententeam sta ik 667ste maar daar heb ik maar 4 klassementsmannen, Ganna en Van de Berg, geen Milan en Leknessund en zit ik ook nog met Consonni.
Op de moment 2090. Etappe voor vandaag 1300. Na ettape 10 ga ik zeker al een Klassementsman er inbrengen. Alleen weet ik nog niet direct wie (heb wel al 2m budget 😉).
6400 maar mijn ploeg is gebouwd naar week 3 met nog ruimte voor leuke transfers. Verrassingen zijn de bias broers en teleurstelling tot nu toe Cort die nog niks gedaan heeft maar ik verwacht hem de volgende week.
930ste ongeveer stond in het begin 32ste na de 3e rit maar met de weinige vluchters die ik heb, verkeerd gegokt, geen Bais, wel Gabburo, Batistella. Nu Ganna weg gedaan voor Dunbar. Ik verwacht vooral dat Albanese mijn grote puntenpakker wordt met nog en 5 tal top 10 plaatsjes 😁
Met Healy als kopman had ik 25 punten extra en dat is direct een sprong van zo'n 500 plaatsen. Interessant weetje: met de juiste kopman stond ik nu in gelijk aantal punten met onze meneer Tahon van de podcast :)
2739. Had wel wat hoger gekund (gemoeten) met 57 buspunten ook
5973 was top 500 geweest mocht ik Groves hebben gehad :(
Ik heb twee teams gemaakt, één team dat ik gemaakt heb zoals iedereen, en één experiment waarbij ik mijn eigen ideale verdeling heb toegepast, maar dat blijkt dus niet perfect te zijn. Met mijn beste team sta ik 526ste en heb ik 6 klassementsmannen, maar zit ik met Ganna en Van Den Berg en heb ik helaas geen Milan en Leknessund. En met het experimententeam sta ik 667ste maar daar heb ik maar 4 klassementsmannen, Ganna en Van de Berg, geen Milan en Leknessund en zit ik ook nog met Consonni.
5000 ongeveer, maar geen man overboord. Heb momenteel de top 2 tot 6 in mn ploeg, dus is goed voor het eindklassement.
En nog alle 4 mn transfers: sprinters voor nog extra klassementsmannen.
15000 maar ben aan m’n voorbereiding voor de tour de france bezig ;) k pak de Giro mee als voorbereiding 😉
Op de moment 2090. Etappe voor vandaag 1300. Na ettape 10 ga ik zeker al een Klassementsman er inbrengen. Alleen weet ik nog niet direct wie (heb wel al 2m budget 😉).
Ergens 3500 ofzo, niet extreem slecht maar zeker niet goed 😅.
6400 maar mijn ploeg is gebouwd naar week 3 met nog ruimte voor leuke transfers. Verrassingen zijn de bias broers en teleurstelling tot nu toe Cort die nog niks gedaan heeft maar ik verwacht hem de volgende week.
158ste
967ste
1222 Zonder Milan, Leknessund, Bais & andere Healy’s.
930ste ongeveer stond in het begin 32ste na de 3e rit maar met de weinige vluchters die ik heb, verkeerd gegokt, geen Bais, wel Gabburo, Batistella. Nu Ganna weg gedaan voor Dunbar. Ik verwacht vooral dat Albanese mijn grote puntenpakker wordt met nog en 5 tal top 10 plaatsjes 😁
1474ste, heb gisteren in een opwelling ackermann eruit gedaan voor mcnulty en heb er wel al spijt van
330ste, met de kanttekening dat ik een transfer voor Ganna gebruikt heb én misschien een klassementsman te weinig heb meegenomen.
Voorlopig plaats 220 na een slechte dag. Ook al 105 buspunten
Plaats 7067, dus ik heb nog 13 ritten om 7066 plaatsen te stijgen.
3k. Als ik Healy kopman had gemaakt bijna 2k. Jij?
3023e