Voor wie zouden jullie morgen gaan?
Ik denk dat dit een ritje gaat worden voor de vluchters, daarom voor Fortunato gegaan (die bergtrui als doel heeft), maar Battistella en Velasco zouden ook zomaar mee kunnen zitten.
Of verwachten jullie de AK-mannen (+Matthews) al met Roglic/Matthews als winner?
Pedersen in de bus? Of zou hij nog iets kunnen doen in etappe 4?
Ik gok dat eerder onbekendere namen mogen wegrijden, mannen zoals buitrago en pinot zullen eerst ergens veel tijd moeten verliezen voor ze die zomaar laten rijden.
Buitrago?
Wie durft een 'Healy' doen?
Kunnen mijn sprinters morgen op de bus?
Ik zou gokken op Kamna-Fortunato of roch Evenepoel nemen? Btw je hebt een heel sterk team.
Als je Mcnulty hebt is hij ook wel een optie, zou vandaag in de laatste kilometers 4´40 gelost hebben, dat doe je niet zomaar lijkt mij.
Ik denk morgen zeker Pinot (zit niet in mijn team) in de aanval en mogelijk ook Buitrago voor de bergtrui.
Cort mag ook wel meeglippen, dan kan die hopelijk ook wat puntjes sprokkelen
Ik zet mijn dark horse Taaramae als kopman morgen (al las ik op PCS even dat hij gevallen zou zijn met Serry en Dombrowski dus nog even checken).
Goh: de vraag is wat de kans dat de vluchters de rit pakken? Waarschijnlijk wel best groot, maar dan zit je nog met een pool van zo'n 30 renners die morgen zo maar eens kunnen winnen. Je kan ook meer op zeker spelen en evenepoel zetten, die in geval de GC-mensen ervoor gaan, meer dan waarschijnlijk top 5 rijdt. Moeilijke keuze, kopman punten wegen inderdaad fel door: veel moeilijker in rittenkoers dan klassiekers!
Ik ga vanaf nu Velasco en Battistella altijd in m'n team doen, die hebben me vandaag al genoeg buspunten gekost
Amai jij staat er al goed voor, kzal straks eens kijken hoeveelste je staat ahaha. En kzal morgen ook fortunato doen denk ik.