Ik heb nog 1 transfert te gaan en dat is die van Groves. Ik wil mijn resterend saldo max benutten en inwisselen voor een nog beschikbare 8M en mijn aandacht gaat naar ARENSMAN - CARTHY - KAMNA (Ackermann-Haig-Küng-Matthews-Uran geen interesse).
Of Lijkt PINOT t.o.v. eerder genoemden en betere optie.
Wie zou mij nog het meeste punten kunnen opleveren volgens jullie? Mits een kleine motivatie, laat jullie maar eens goed gaan! 😍
Bij Arensman weten we (ik toch) voorlopig niet of hij schaduwkopman is of pure knecht die zich mogelijk zal laten uitzakken na kopwerk voor Thomas. Anders kan hij wel als schaduwkopman mooie resultaten halen volgens mij.
Ik heb Carthy ook staan. Nu hij iets lager staan dan verwacht is hij nogal aanvalslustig. Als de slottijdrit er nog komt is hij de minste goeie tijdrijder van die 3.
Kamna is nu dé kopman bij Bora en staat het hoogst in het klassement van die 3. Lijkt mij de beste optie. Of hij de beste klimmer is van die 3 daar twijfel ik aan.
En wat over Dunbar? Gaat altijd makkelijk mee met de groep der favorieten. Staat ook zeer goed in het klassement en heeft ook een goede tijdrit.
Pinot zou ik niet echt nemen omdat er gewoon geen fan van ben. Kan plots een mindere dag hebben en kan heel wegzakken in het klassement.
Ben zelf voor Arensman en Carthy gegaan (Lichte voorkeur Carthy). Pinot ben ik geen fan van (maar dat is persoonlijke voorkeur :-) )