Iemand vertelde hier dat hij zich niet zo goed voelde? Maar hij lijkt me wel 1 van die aanvallers die vaak in kopgroep zal zitten. Dsm heeft geen klassementsman..
Ja , is bedoeling, na rit 13 gaan er 2 van uit.. is de bedoeling dat Ganna Matthews en cort , tenzei 1 van hen meedoet voor puntentrui.. groves/pedersen/ wil ik houden tot laatste ettappe, zijn nog 2 sprints
Als je bv een gavrira hebt.. wil je die er toch nooit uithalen omdat zijn grootste kans eignlijk ligt in rit 2 5 en laatste week en types matthews cort hebben eignlijk eerste 2 weken kansen zat maar zie ik ze in pure massasprints niet als grote favorieten wel top 5 10 kandidaten.
Matthews zie ik wel echt meesprinten in de pure massasprints maar Cort echt totaal niet, Cort vind ik niet echt een "sprinter" maar iemand die op een rit met heuvels of klimmetje op het einde een goed eindschot heeft.
Heb ik al 2 renners waar ik in week 3 transfers kan inplannen(cort en ganna). Dan reken ik nog 1 van me 5 klassementsmannen die tegenvallen is 3, 4de is dan nog maar zien. , ik vind toch dat je ook moet kijken wie je er eventueel kan uithalen.. rasaanvallers kan je niet uithalen.. pure sprinters? Mwa met nog 2 sprints loop je mss 100 -+150 punten mis
Mooi ploegje! Leknessund past wel in je team maar met Cort, Matthews, Vendrame en Pedersen heb je wel ongeveer 4 dezelfde renners.
Hij gaat voor de aanval gaan ja, maar weet niets over zijn ziektā