Wie zouden jullie nog inbrengen van deze twee? Arensman is ook nog een optie, heb budget genoeg voor transfers, de andere opties heb ik quasi allemaal al in mijn ploeg... Of toch maar Milan voor Pedersen?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Leknessund, Pinot, Arensman of toch maar Milan?
Leknessund, Pinot, Arensman of toch maar Milan?
11 opmerkingen
Opmerkingen (11)
bottom of page
Vraag mij toch ook af welke AK-man (buiten de usual 5) die bvb 7e gaat worden nog meer punten gaat pakken dan Milan. Veel ritten gaan naar vluchters. Er zullen mss maar 2 of 3 ritten zijn waar de AK mannen voor de zege gaan rijden?
en met uitvallen Pedersen en Groves heeft Milan nog minder tegenstand
Ik heb Milan deze week toch ook genomen ipv een klassementsman. Toen waren er nog 4 sprints. Nu wss nog 3. Gemiddeld 80 punten per sprint vanaf nu (1ste, 2de en 3de) + elke dag 10 punten en de paarse trui.
= 3 * 80 + 8 * 10 + 100 = 420.
Das meer dan de girowinst.
Als je wisselt voor een potentieel 5de/6de plaats in het klassement, dan haal je gemiddeld mss nog 300 punten als het heel goed gaat.
Uiteraard is dit geen wiskunde, maar kan er nog vanalles gebeuren. Maar als je dan toch wisselt is de kans het grootste met Milan.
Iedereen die zegt dat Milan nu inbrengen te laat is heeft ongelijk, want hij haalt elke dag 10 punten nog 8 ritten is 80 punten + 100 voor de trui op het einde + nog 3 sprint kansen voor hem.
Volgens mij zijn de beste transfers die je nog kunt in brengen (vanuit gaande dat je Thomas, Roglic, Almeida en Kamna al hebt)
Milan - Elke dag punten plus normaal gezien op het einde van de giro 100 punten voor de trui (hij gaat er als italiaan echt alles aandoen voor uit te rijden, zelfs al wordt hij ziek)
Caruso, geeft een goeie indruk van de AK mannen van uit de 2e lijn en is de kopman bij Bahrein nu.
Carthy AK top 10 plaats verzekert + puntjes in de bergetappes, ook nog geen indruk van ziekte of dergelijke.
Dunbar AK en punten tijdens de ritten, zeker als je nog naar je budget moet kijken.
Pinot Bergpunten en mooi plaatsen in de bergetappes en nog een mooi klassement voor zich voor die extra puntjes.
Dit is momenteel mijn visie, toevoegingen mogen worden gedaan.