Pinot toch serieus door de mand gevallen, of toch enigszins bewust gedaan om toch voor de bergtrui te mogen gaan?
Mijn originele plan was om vandaag de waardeverhoudingen te bekijken en overmorgen mijn 3 transfers in te zetten maar twijfel mss nog om te wachten tot de laatste bergrit, 2300m hoogte kan nog alles door elkaar schudden
Zou niet goed weten waarom, ik denk dat een combinatie van beide in zijn hoofd zat. Zolang hij mee deed voor een goed klassement zal hij dat niet laten schieten. Vandaag lag hij er vroeg af en het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij niet mee kan met een Leknessund of Zana op deze klim als hij voluit gaat...
En in zware bergrit is het voor een sprinter soms slim om eerst wat voorsprong te nemen, zodat er zeker geen tijdslimiet druk komt wanneer de klimmers de gashendel vol open draaien
Hoppa. Almeida kopman. Prachtig
Heeft Almeida strijdlust gekregen? Heb geen 100 maar 105 punten
Hopelijk heeft Pinot het nu begrepen en gaat hij voor die ritzege/bergtrui
Iemand nieuws van Leknessund?
Dunbar, Rubio en Van Wilder hebben me toch wel verrast vandaag
Pinot toch serieus door de mand gevallen, of toch enigszins bewust gedaan om toch voor de bergtrui te mogen gaan?
Mijn originele plan was om vandaag de waardeverhoudingen te bekijken en overmorgen mijn 3 transfers in te zetten maar twijfel mss nog om te wachten tot de laatste bergrit, 2300m hoogte kan nog alles door elkaar schudden
Is Roglic derde of vierde? Kan de etappe niet volgen
Almeida heeft er ook zin in. Die durft zich wel eens te vergalopperen.
De giro is begonnen!
Hopelijk een slechte dag voor Carthy want die podium ambities waarover zijn team vooraf van sprak lijken toch ver weg op dit moment...
Thomas lijkt het toch wat lastig te krijgen, straks Roglic in roze?
Is Caruso nog mee ? staat er niet tussen op PCS ?
Kamna aan het staartje van het peloton? Dan is men voorspelling toch niet helemaal juist.
Sorry zit gewoon vanachter in de groep der favorieten, kdacht eerst dat hij bijna moest lossen.
De Giro gaat nu echt beginnen!!
Opgave Snizakov
Is Van Wilder nu aan het harken achteraan het peloton? Geen goed teken met het oog op een top tien plek.
Edit: het was Serry (nr 6). Ik dacht dat die al gelost was.
Weer een rit voor de vluchters precies ... 💤
weet iemand een site waarop je de rit kan bekijken
Jonathan Milan mee in een bergrit.. wat is hij wel van plan?
Ik ben benieuwd wat Healy kan op de slotklim tegen Haig/APP/Konrad
Ik verwacht veel van Ulissi en Konrad.