Als je Pinot had willen inbrengen moest dit toch wel voor vandaag zijn. Je loopt ong 100 punten mis en het was in de sterren geschreven dat hij vandaag of morgen ging aanvallen (en winnen)
Nu gaat plots UAE rijden dit is raar. Ik had gedacht BORA voor Kamna. Ineos speelt een spelletje die ze altijd toepassen in het hoofd kruipen van de ploegleiders en telkens lukt ze dat. Was Remco daar nog maar .Het had niet waar geweest.
Roglic afmatten denk ik, Benji Naesen plaatste een gerucht dat Roglic het moeilijk zou hebben met etappes die enorm veel energie vragen zoals die van 2 dagen geleden. Op het vlakke is het moeilijker om hem af te matten als hij zich mooi beschermd kan laten meeglijden. Of het ook effectief klopt weet niemand denk ik, maar je kan het proberen...
Een neoprof van 25 uit Canada. Een verleden in het baanwielrennen, een laatbloeier vanwege universitaire studies. Heeft pas later het wegwielrennen ontdekt. Huidig canadees kampioen tijdrijden. Vorig jaar 19e op WK tijdrijden.
Wie op voorhand had gezegd dat Dunbar met voorsprong de betere van een Carthy is had ik zot verklaard
Gelukkig had ik nog een transfer over. Dat wordt geen Dunbar, maar Pinot erin brengen
Nu gaat plots UAE rijden dit is raar. Ik had gedacht BORA voor Kamna. Ineos speelt een spelletje die ze altijd toepassen in het hoofd kruipen van de ploegleiders en telkens lukt ze dat. Was Remco daar nog maar .Het had niet waar geweest.
snapt iemand de tactiek van ineos? eerst keihard bergop rijden om dan 4min te geven? i don't get it
Roglic lijkt me echt af te zien om te kunnen volgen. Denk dat Ineos bloed heeft geroken.
Mooi openingsfase zeg!
En Pinot bergtrui?
Gee heeft goed gegeten deze morgen.
Healy opgeblazen en het wordt voor de groten , het wordt oorlog ,Ineos even doortrekken omdat Roglic een beetje vanachter zit.
Echt, waar komt dieje Gee ineens vandaan ??
Healy en Haig in de kopgroep
Gaviria zal Rome niet halen vrees ik als ik het zo zie
Het wordt een slachtveld ,niemand zal weggaan of het moet gebeuren na de beklimming.
Het gaat zeker 1 uur duren om weg te zijn